sâmbătă, 9 octombrie 2010

Scrisoare de adio pt parinti


      Tatăl intră în camera fiicei sale şi găseste o scrisoare pe pat.useful.ro - emoticoane pentru hi5 Având deja gânduri negre,cu mainile uşor tremurând, desface totusi scrisoarea si citeşte: 


      Dragi părinti,cu părere de rău vă anunţ că am fugit cu noul meu prieten.Am aflat,în sfarsit, ce înseamnă adevarăta dragoste. useful.ro - emoticoane pentru hi5 El este un draguţ când gonim goi cu motorul cu toate piercing-urile, cicatricele, tatuajele care îi acopera tot corpul!useful.ro - emoticoane pentru hi5 


      Dar nu e numai asta. Sunt însărcinată şi Ahmed zice că vom trăi fericiţi în rulota lui din pădure.useful.ro - emoticoane pentru hi5 Vrea să avem mulţi copii, ceea ce ştiţi că imi doresc şi eu.useful.ro - emoticoane pentru hi5
       Am învăţat că marijuana nu face rău nimănui aşa că o creştem pe lângă rulotă pentru el şi prietenii lui care ne aduc toată cocaina pe care ne-o dorim.useful.ro - emoticoane pentru hi5  
     Intre timp ne rugăm sa se găsească leacul pentru SIDA, în aşa fel încât să se facă şi Ahmed bine.useful.ro - emoticoane pentru hi5Să ştiţi că merită! 
      Nu vă faceţi griji în ceea ce priveşte banii. useful.ro - emoticoane pentru hi5 Ahmed a aranjat ca eu să joc într-un film pe care îl fac prietenii lui,Leroy si Jamal lânga râu. Deocamdata câştig 50 $ pe scena, dar pot să iau inca 50$ bonus dacă sunt cu 3 barbaţi şi un bonus de 100 $ dacă se foloseşte un cal.useful.ro - emoticoane pentru hi5 Ahmed a zis ceva şi despre nişte câini, aşa că am mai multe posibilităţi.useful.ro - emoticoane pentru hi5
      Mamă, să nu-ţi faci griji pentru mine, de acum am 15 ani şi ştiu să am grija de mine. 
useful.ro - emoticoane pentru hi5După cum vezi,eu si Ahmed ne-am gândit la toate! Într-o zi o să trecem in vizită pe la voi să vă cunoaşteţi nepoţeii. Ahmed chiar se gandea să-şi pună un ataş la motor ca să putem veni cu toţii o data!useful.ro - emoticoane pentru hi5 
      Vă pup pe amnâdoi!useful.ro - emoticoane pentru hi5useful.ro - emoticoane pentru hi5useful.ro - emoticoane pentru hi5
      Fiica voastra,Maria!useful.ro - emoticoane pentru hi5

P.S: Tată ,am glumit..useful.ro - emoticoane pentru hi5sunt la vecinu'useful.ro - emoticoane pentru hi5useful.ro - emoticoane pentru hi5..,,la o cafea"..

0 ciocoleti:

Trimiteți un comentariu