sâmbătă, 9 octombrie 2010

Coca - plimbare

Coca-plimbare:]]

Pai da,o zi obisnuita...
E aproape 2 si inca casc..sau mai bine zis,inca dorm,da' in picioare.
De vina e mama ca na,asa stie ea,sa ma trezeasca cand visez mai frumos
In fine,dupa ce am facut eu o gura mare de aratam mai rau ca emoticonu' ala nervos dupa mess ,surpriza,ma trimite la magazin. (chiar daca eu nici nu o vedeam bine de somn inca).
Da' na,doar gaina a aparut inaintea oului,sau invers?whatever..poate stiti voi mai bine.
Asa,plec eu si pe la jumatea drumului,eu mergeam linistita si ce sa vad?
Aparura in spatele meu doi "jmecheri" cu replici de genu' "cf papusa?muah" si tot tacamul.
Na,ce sa zic, "febletile mele"
Bai fratilor de genu' "coca",daca sunteti asa fara minte,macar nu ne mai aratati si noua,tineti'va prostia pt. voi
In fine,important e ca am ajuns acasa,intreaga,bine,oricum nu prea au ce sa faca astia,sunt inofensivi,in afara de o gura mare,altceva nu prea au
Chestia e ca nu ii suport..deloc
Intrebarea e..ii suporta cineva?
Si nici macar nu's pe cale de disparitie...

0 ciocoleti:

Trimiteți un comentariu