sâmbătă, 9 octombrie 2010

Once upon a time

... că dacă te uiţi la tv rămâi mască, pentru că trăieşti într-o ţară mai nasoală decât crezi ... că hi5-ul e a devenit reţea de matrimoniale şi e împânzit de pisicuţe şi struţi ... că viaţa e tot mai naşpa, mai depresivă şi mai rece acum cu toamna ... că cocalarii dau "own" la poze fără să ştie ce înseamnă "own" de fapt ... că adolescenţa e mai grea decât pare şi să te deschizi şi să realizezi ce e lumea şi viaţa de fapt e un job fără plată ... că începe şcoala mai repede decât aş crede ... că cei din jurul meu dispar încet şi sigur ... că nimeni nu mă înţelege total ... că nimeni nu realizează că sunt disperată ... că nimeni nu ma duce la psiholog ... că nimeni nu-i împuşcă pe ăia care ar trebui să "conducă" ţara ... că cinismul nu e aşa de nasol pe cât cred unii ... că sunt frustrată din orice chestie măruntă ... că trec nopţi fără să dorm ... că sunt sub presiune când vine vorba de prieteni ... că unii nu mă lasă în pace nici dacă i-aş strânge de carotidă ... că totul se duce de râpă ... că asta a fost cea mai nasoală vară de până acum ... că încep să-mi pierd speranţa spre ceva mai bun ... că nu ştiu ce etichete să-i pun postului ăsta ... că m-am săturat de muzica ce o am în pc ... că trebuie să schimb Windowsu' ... că sunt "iubită" fără să am habar de asta sau fără să simt ... că uneori credeam că ştiu cum e să fii apreciat, dar am uitat ... că nu am mai mulţi vizitatori pe blog ... că nu mai văd nimic bun sau folositor ... că tot ce părea ok e mai nasol ca niciodată ... că sunt prea multe chestii care ma bat la cap ... că probabil lumea nu o să înţeleagă sarcasmul postului ăsta ...si ca vreau cu adeavrat in petrosani =(( .. ca m-am saturat de toti fitosi  din scoala 

0 ciocoleti:

Trimiteți un comentariu