miercuri, 2 februarie 2011

tata

Tumblr_lfuupwjvf31qdri1ro1_500_largeSunt fericita!De ce? tata e acasa! PRobabil va intrebati si ce nu e mereu ? NU NU E pt ca el e navigator si sta 4 luni plekat pe mare si doar 1 luan acasa..Da Doar !Defpt foarte tare!
Mi.as dori mereu sa fie acasa dar nu se poate ...Cel putin el vede tarile A fost peste tot in lume si din fiecare tara avem cate un obiect
Defaapt el e acasa de 2 saptamani a venit tocami din AUSTRALIA de  acolo ne.a adus un bomerang :X si niste clopotei foarte mari din sticla ( unul pt mine unu pt mama) a lui mama are un cangur si al meu un koala
bineinteles si ff multe haineeeee ;X cu koala si canguri :)) 
Dar ...dar...pt mine nu e suficient il vreau acasa MEREU
dar nu nu e bine daca ar sta acasa dupa s.ar duce nuami amma la serviciu si nu vreau nici pe mama sa o pierd
E bine...Nu ! macar partea buna a lcururilor e ca mama sta 24/24 cu noi :X


DAR EU IL VREAU PE TATA
poate pt uni e normal sa zici ca m.a sculat tata ..da dar pt mine e cv care se intampal foarte rar ( de 3 ori pe an ) 
sau m.a batut tata in fine eu nicodata nu am primit bataie ...si nici nu vreau 
....
Cand vine tat acasa e totul perfect in fiecare zi avem plimbarea de seara ;x masa in familie e superb 

0 ciocoleti:

Trimiteți un comentariu