marți, 1 februarie 2011

Pur si simplu

Si voi? Si voi imi stiti marile secrete?
Ce lume naiva! Ce lume aroganta! Cum e posibil sa nu cunosti o persona dar sa iti permiti  sa vorbesti despre ea? Ai fost acolo? Stii ce sa intamplat?Ai vazut? Sunt sigura ca NU! si atunci ? cu ce drept ma judeci? Crede-ma ca are cine sa o faca, dar El chiar are dreptul. [n-aveti cum sa intelegeti].

Ai nevoie de ani intregi ca sa ajungi sa ma cunosti asa cum sunt, sa ma intelegi .. si sa nu ma judeci. Greu, nu? Eu zic ca nu merita sa incerci. e spre binele tau.


Frumos inceput de an, nu-i asa?  Ma exprim altfel. Vorbesc altfel. Gandesc altfel. Sunt altfel.. Nu imi mai pasa.. Chiar m-am schimbat. Vreau sa fac lumea sa inteleaga ca aparentele inseala. Chiar vreau. Sunt mai matura si sunt mandra de mine.. chiar daca uneori nu ar trebui. Chiar merit eu asta? Chiar asta am vrut sa fiu? Nu cred. dar imi place asa. SUNT EU!♥..

Cum e posibil sa iubesti atat de mult persoane cu care nu ai nici o legatura? Cum pot unii oameni sa faca atat bine?Cum sa simti o asa puternica atractie incat sa iti vina sa sari pe persoana respectiva desi tu nu stii nici 1% din viata ei? Sunt singura care simte asta? Pentru mine orice gest, atingere, vorba inseamna totul. sunt eu ciudata? sau doar pun prea mult suflet?♥.. Chiar VA IUBESC. ! ♥..

0 ciocoleti:

Trimiteți un comentariu