marți, 1 februarie 2011

M.am saturat

I just hate my family... all of them... sunt momente in care imi urasc viata, si ma urasc pe mn ca m-am nascut aici... hey bine... acesta e unul din acele momente...
Tumblr_lfwcsobod31qe3mlko1_500_largeVreau doar sa plang... atat... si sa fiu singura... sa nu am nevoie de nimeni... atat... vreau sa cresc mai repede, si sa plec... nu am pe nimeni cu adevarat alaturi... NIMENI... nimeni nu si-ar da viata pt mn, si nimeni nu e alaturi de mine oricand, indiferent ce as face.... Mi-as dori sa mai gasesc pe cineva la fel k mn... sa nu mai fiu doar eu... ma lupt sa raman rece si fara sentimente, intr-o lume in care doar se joaca cu tine exact cum te doare mai tare... nu pot, nu mai rezist... imi e frica... ca... intr-o zi voi ceda acestor sentimente... si ma voi omori... doar k sa ii fac pe ei sa sufere... Vreau doar sa nu mai conteze, sa nu mai trebuiasca sa tac cand ma supara cineva, doar k sa nu intru in belele, vreau sa pot omori pe oricine ma calca pe nervi... fara sa imi pese.... dar... nu pot... am doar 12 ani, si cel mai urat lucru, sunt nascuta in Romania... 
Urasc tara asta, si mentalitatea atat de incuiata a oamenilor... ah.. dar nu stiu dc dau vina pe tara... nu stiu ce sa mai fac... pur si simplu... ma simt legata de maini, vulnerabila, si... singura...

Probabil ce scriu acum va fi citit si de cativa din cei cunoscuti... hey! smile! poate totusi nu sunteti in ,, my death note" :> .

Well, dar pana acolo, am sa continui sa imi plang de mila... sa ma descarc... nu stiu ce sa mai fac... orice incerc, ma lovesc mereu de aceasi pereti.... am 12 ani... am asa parinti.mereu imi sutnt alaturi.. si , sunt in romania... probabil toti care au peste 25 de ani acum gandesc ,, dar 12 ani e o varsta frumoasa!" , pfft, sa nu vad astfel de comenturi... este o varsta de kkt! poate e frumoasa pt copiii de bani gata cu iq-ul sub 110... asta da... probabil... dar.. eu nu vreau asta, eu vreau doar sa demonstrez ca pot, vreau sa reusesc, vreau sa fiu singura, sa nu depind de nimeni, si sa nu imi pese, de cei ce sunt in jurul meu...
ahh... nu mai suport!!! :( mai am doar un an, si termin... dar din pacate, pt mn nu e DOAR un an.. ci e... TOCMAI un an.... 8-| nu e deloc putin... nu stiu daca o sa mai rezist, nu stiu cum o sa ma mai schimb.Vreau sa pplek langa adevarati mei prieteni nu mai suport ? dc nu mai pot gasi pe nimeni asa... ca mine... dc toti ce sunt in jurul meu, se lupta pentru a demonstra celorlalti cat de superior e... dc toti se cearta intre ei doar pt titlul de cel mai prost prost!? well... poate fiindca.. ei doar asa vad lucrurile... dar asta iar ma face pe mine singura singură.
Mi-as dori sa gasesc pe cineva in bratele caruia sa pot plange, oricand simt nevoia, sa stiu tot despre el/ea... si el/ea despre mine... sa stiu ca orice ar fi, e mereu cineva care ma intelege, si ma accepta asa cum sunt... indiferent cat de ciudata si nebuna par uneori in ochii altora... vreau sa pot plange in bratele tale... atat... sa iti pot spune orice imi trece prin cap, si sa fiu capabila sa iti povestesc orice despre mine... fara sa trebuiasca sa ma abtin sa nu plang... 

Si mai imi doresc o masina a timpului, dar asta e alt capitol. At The Moment sunt ink un copil de 12 ani, mult prea sensibila, sau mult prea dura uneori... asta sunt eu... si cel mai mare defect al meu, duc mereu, TOTUL, pana la EXTREME, indiferent daca e extrema buna, sau rea... 

Nu nu o sa las ca acest lucru sa ma doboare adica eu cea cre zambesc mereu ! Gata sa terminat
Zambeste intr.o zi o sa se termine

P.s akm ma simt mai bineTumblr_lfy6utr6ch1qgvm4oo1_500_large

0 ciocoleti:

Trimiteți un comentariu