miercuri, 2 februarie 2011

Leapsa

Azi ,Adelina,Mi.a facut o surpriza ,MA inclus in jOculetul ei 
Deci sa incepem 
1.Care crezi ca este cel mai enervant lucru la tine, in ochii cunoscutilor?
Poi , rudele , parinti si prieteni care  vin pe la mine imi spun ca ii obosesc cu energia mea 
2.Care a fost primul tau vis implinit?
Vara asta a fost cea mai frumoasa:X
3.Ce-ti place cel mai mult la fata ta?
Totul ;x
4.Care este cel mai mare regret al tau pana acum?
Nu am unu .... pana akm totul este bine
5.De ce iti este cel mai mult frica?
Tigani .. nciodata nu stii ce iti pot face 
6.Daca ai fi un monument arhi-cunoscut, care ai fi?
Hmm...Statuia libertatii:))Mereu vreau sa fiu LIBERA
7. Care este aroma ta preferata?
Capsuni CLAR
8.Enumera cinci chestii pe care le urasti.
" Tornada",Fitosi,Cocalari,Oameni cu masti de gaze,Copiatori ...
9.Exista vreun lucru pentru care ai renunta la familie, la prieteni, la trecut?
NU clar Familia si Prieteni sunt viata mea ,Trecutul este doar un drog cu care ma alimentez ( adk imi amintesc)
10.Daca ai fi Dumnezeu pentru o zi, care ar fi primul lucru pe care l-ai face?
Stiu ca suna cam sadic adk stiu ca Dumnezeu nu e asa rau 
dar e o persoana care o urasc asa de mult pt ca mi.a facut atata rau ca as vrea sa nush sa ii dau cv cu care sa regrete 
11.Crezi in superstitii?
e aproximativ ( aia cu pisica neagra )
12.Doua personalitati romanesti si doua straine pe care le admiri.
Romane : nimic si nimic
Straine : Taylor Swift si J.B
13. Ce faci cand te enervezi?
Ma descarc aici, Injur maxim ...BLESTEME :)) ...deia nu e bn sa ma enervezi...
14.Care este citatul tau preferat?
Un zabet nu costa nimic ;)

15. Care este primul lucru care-ti vine in minte cand te gandesti la vacanta?

Tren ...PEtrosani :))
16.Intr-un nuc sunt nuci. Iei un bat, lovesti nucul, insa in nuc nu mai sunt nuci dupa ce le lovesti si nici pe jos. Care este explicatia?
Atmosfera :)) nush deasta
Leapsa se duce catre Teuta,Andreea ,Annitu





0 ciocoleti:

Trimiteți un comentariu