joi, 3 februarie 2011

hi5..

Hi5, anul trecut era a doua mea familie. Îmi petreceam tot timpul liber stând şi vorbind pe hi5.  Era cool şi la modă, iar dacă aveai cine ştie ce skin personalizat era şi mai cool. Fiecare persoană se întrecea în comuri de profil şi fotografii. Naşpa acum. Am fost şi eu aşa vreo 6-7 luni, dar orice lucru’ are un sfârşit. M-am plictisit până peste cap de hi5. Anyway.. de când cu versiunea beta ăştia fac tot mai multe schimbări la hi5 cu scopul de al face mai super, dar după părerea mea nu au făcut decât să-şi piardă utilizatorii. Văd tot mai multe hi5 închise. Şi eu mi l-am închis de câteva ori, dar acum îl ţin deschis, abandonat. Intru pe el doar pentru a mai vedea profilele celor cunoscuţi. Nu mai vorbesc la profil. Nu mai sunt mândră de punctele obţinute sau skin-urile mele.  
La momentul respectiv îmi doream cât mai multe. 6ooo de comuri la poze era o nimica toată.  Penibil. Ce-o fi fost în capul meu? Mi-am irosit timpul pentru .. nimic. Hi5 ăsta a avut şi părţi bune, acolo am cunoscut-o pe sis, una din cele mai bune prietene, dar în rest nu mi-a folosit la nimic. Mai sunt persoane care profită din plinde hi5 în momentul ăsta, nu le condam fiindcă stau în continuare pe el, ştiu că într-un final se vor plictisi şi ele de el la fel ca mine şi alte cunoştinţe. Hi5-ul a ajuns rău, rău de tot.

0 ciocoleti:

Trimiteți un comentariu