joi, 3 februarie 2011

Defecte


DA, am defecte. Fiecare om are, dar nu toţi recunosc asta. Unul din marile mele defecte e că sunt directă, nu e o problemă prea gravă până când devin al naibii de directă. Spun exact ce gândesc. Dacă nu-mi place sau convine ceva, chiar şi la cele mai bune prietene spun pe faţă, cu probabilitatea să ne certăm. Eu doar îmi spun părerea şi din câte ştiu eu nu e nici o lege care să împiedice asta. Eu cred că e chiar foarte bine să fi directă, altfel poţi să fi percepută ca fiind prefăcută şi alte bălării. Da, bun.. directă până într-un anumit punct pentru că trebuie să-ţi mai rămână şi fărâma aia de bun simţ. Adică doh, nici să fi prea directă şi să te bagi unde nu-ţi fierbe oala.
Ştiu destule exemple din astea în care diferite fete se bagă în deciziile unui băiat de a fi cu o fată din şcoală şi eu numărându-mă printre ele. Nu mă sfiesc să spun nimic, într-un final se află totul şi mai bine spui la momentul oportun decât să ţi se reproşeze mai târziu de ce n-ai făcut-o. Revenind la chestia de la şcoală, aia a fost doar părerea noastră, cei drept cam foarte adevărată, dar au fost fete care au venit cu idei mai puţin sănătoase pentru a complota împotriva cuplului.
Anyway.. nu-ţi convine, spune-o, dar nu te băga. Fiecare om percepe o persoană într-un naumit fel, nu putem obliga pe icsulescu să o placă pe “y”.  Şi ca să revenim iar la ceva, chestia cu a fi directă te ajută enorm în viaţă. dacă nu spui ceea ce gândeşti, tot timpul vei trăi după ideile celorlalţi, fie că sunt bune, fie că nu. Poate nu sunt chiar pe lângă ideea de a fi directă, dar nici prea departe nu sunt.

0 ciocoleti:

Trimiteți un comentariu