vineri, 11 februarie 2011

Clar Bitch

M-am săturat până peste cap de voi! Tot colectivul vostru.
Mi s-a acrit de voi! De voi toţi, nu numai de tine!
Eşti prietena mea şi mă împungi pe la spate, nu?
Păi atunci, mă scuzi scumpo, dar te fut în gură.
Doar fă-ne tuturor un serviciu şi du-te dracului.
Dacă nu ai bilet, nu-i nicio problenă, îţi dau eu un şut în cur de ajungi direct pe Pluto.
Doar nu mai locui pe planeta asta. Ne respiri aerul şi ne mănânci gazonul pe degeaba.
Shot yourself and die, lil’ bitch.!
Poate îţi dă Dumnezeu minte şi, dacă dintr-o nefericită întâmplare ajungi pe blog şi citeşti asta, poate te simţi şi tu şi îţi revizuieşti comportamentul.
Mori/muriţi BĂ!
Pa.Şi nu uita cuvintele cheie: GO TO HELL!
P.S.: whoaa, postul ăsta are menire pentru 2 persoane :))

0 ciocoleti:

Trimiteți un comentariu