joi, 10 februarie 2011

Biletele in ora de IStorie

Tumblr_lg47sfhyxu1qbzdm5o1_500_largeJoi avem 6 ore si cele mai tari
toata ora de istorie am vb prin BIletele
prima oara cu 
DIANA
Ca sa intelegeti vine ziau Andreei (Deea pe care o IUBESCCCC) 
deci
Di: Deea stie ce i.ai luat de ziua ei?
Eu: nu tu ce ii iei?
DI:Nu stiu cred k ii i.au *************************************************
in fn am conitnuat pe cadou dar nu trebuie sa afle


dupa am vb cu andreeaaaaa.......[deea]
EU: Ce faci  :*
Deea: BN tu?
eu: ma pliktisesc auzi cn ma ivine la ziua  ta
Deea : pai Tu Geoka teo andreea s DIana SAbrina Varamiu
Eu: super tareeeeee dar ai uitat ep cnvvv
Deea: BA nu
Eu : ba da
Deea: pe cn
Eu: PEEEEEEEEEE  Bursucc MUHAHHA[sora ei pe care o uraste desi are cateva luni ]
Deea: Mda..


....Face amuzante de la ora de istorie
Nush ce drq a spus doamna si eu am zis da da PEACEDAY [pizdey] toti radeau inafara de doamna care se uita la mn urat :D
sau Am scris pe caiet in loc de romeo si julieta SEBy si SAbrina [stiu despre ce vb ] si DIana a inceput sa tipe ADA A SCRIS SEBI SI SABRINA :)) si duap se adue ceva de genu in spate  FUTURAS

- Leonardo Da vinci a stutiad organele reproducere
-Adk sexu :))
- Eu bateam in bvianca iar diana isi tinea maiile pe ea si a zis au :)) desi nici macar nu am atinso

-A zis doamna ceva de Genu NiCOLAS COPERCNIC si eu nu intelesesem si am intrebt cum cercopitec?
Oameni in evul mediu erau imbracati iar rafaela a desenat cateva nude
5416296821_cb0d77db7c_z_large[Adika curvasaraie ] :)
Diana avea feromoarul deschis la pantaloni si eu am zis tare DIANA ARE MAGAZINUL DESCHIS ea : : ba nu

IS dupa s.a intors cu spatele sa si.l inchida
VReau sa zic ca in ultimile ore saraca SAbrina a fost chinuita de Muscaturile mele pt ca o muscam si de un servetel :)) care a atinso pe doamna de serviciu scarboss nu.i asa SABRINA?
Au fost mai multe...:D o zi pe cinste

0 ciocoleti:

Trimiteți un comentariu