marți, 1 februarie 2011

Am gasit

Img_7210_largeDa am multe poze super funny de unde? nu spun? de ce? pt ca sunt unii idioti care imi urmaresc blogu si dupa isi pun poze la avatar cu cea ce imi place mie pt ca au aflat de aici? da probabil va intreabti de unde stiu blogu?
de unde? de la mine ! da eu le.am trimis blogul pt ca sunt mai buna decat ei ? cu ce?
cu multe!
-prieteni ( cel putin ep mn nu ma barfesc pe la spate)

-imaginatie ( si e a mea )
-parinti care ma iubesc 
-clipe pe care nu le.ai avut nicodata
-pt ca am avut primu sarut inaintea ta 
-pt ca sunt mai tare decat tine
-pt ca sunt mai draguta
-pt ca eu am un frate pe care toti si l.ar dori
-pt ca la mn nu se duce mami sa iti bata la usa sa rezolve orice situatie
-pt ca sunt mai mica decat tine :P
-deaia ma mai multa imaginatie ( cei mai mici au mai multa imaginatie " 

Buturuga mica rastoarna carul mare

-nu conteaza ca sunt cateva luni (5) dar tot sunt mai buna decat tine
-pt ca otti te urasc
-pt ca eu sunt mult ma iadorata decat tine
-pt ca am 12 bratari pe mana si tu nu ai nici una
-pt ca stiu sa ma descurc singura
-pt ca la mn prieteni nu se prefac ca imi sunt prieteni doar ca sa castige cv de la mn 

si lista ar putea continua

si nu conteaza ca cik tu ai note mai mari
SI?
ce conteaza? pana la urma tu sti teorie dar eu le pun in practica :P 
si te lauzi vai ca sunt superioara cu note asta sa o crezi tu :P Tumblr_lf1ro3jjxk1qfy6tso1_500_large
FRAIERO 

0 ciocoleti:

Trimiteți un comentariu