sâmbătă, 8 ianuarie 2011

Pot purta barbatii cizme Ugg?

De mult timp nu mi-a mai scris un barbat…pe blog, cu intrebari despre ce si cum se parta :). Subiectul zegbatul mia jos: pot purta si barbatii cizme UGG?
“Pot purta si barbatii UGG model similar cu cel feminin? Am vazut actori care purtau asa ceva, cum ar fi Orlando Bloom sau Dustin Hoffman! Ce parere ai? Merg sezonul asta sau pe viitor?! Mie imi plac tare mult si e pacat sa aiba numa fetele! UGG pt barbati am gasit pe eastbay dar nu-mi plac sunt prea de tiristi! ast un raspuns! Multumesc mult! Felicitari pt blog! ” Aurelian
Draga Aurelian,
Ma bucur mult sa stiu ca si baietii gasesc interesant blogul meu :). Cat despre UGG-uri, desigur ca poti sa le porti. Daca le poarta si the sexiest man alive, aka Brad Pitt, Timberlake si alti barbati celebri, fara a-si stirbi din masculinitate, atunci ce argument poate fi mai puternic? Poarta-le cu pantalonii lasati peste sau cu jeansii bagati pe jumate in ele. Se potrivesc tinutelor lejere, celor in care arati de parca nu-ti pasa cum iti sade, dar de fapt stii ca este exact ceea ce trebuie.
Succes si astept poze cu tine in UGG-uri ;)

Pot purta si barbatii cizme UGG? brad_280_641032a
Brad Pitt

Jason Segel in filmul I love you man
Jason Segel in filmul I love you man

Pot purta si barbatii cizme UGG? justin_280_640988a
Justin Timberlake

Pot purta si barbatii cizme UGG? leo_rex_280_641049a
Leonardo DiCaprio

0 ciocoleti:

Trimiteți un comentariu