joi, 20 ianuarie 2011

A murit Cristian Paturca

ma uitam la tv si am vazut Cristian Paturca a murit ...spre rusinea mea nu stiam cine este Cristian Paturca?
In timp ce imi faceam temele [ieri] iar am auzit Cristian Paturca ..TESTAMENT Care suna ceva de genu1
Am trăit pentru ţara mea, neamul şi regele meu Vă implor să mă ardeţi, iar cenuşa mea să o puneţi la Troiţa din Piaţa Universităţii. (...) Gândul cel mai bun îl am pentru fiul meu"
Eu totusi nu am inteles de ce amurit si am inceput sa caut pe net din cate am si am vazut ceva de genu`
In ultimii ani de viata Paturca a trait mai mult in mizerie, chiar in 2011 declarat in cadrul unui interviu "Am ajuns un boschetar".

Paţurcă suferea de mai mult timp de tuberculoză, anul trecut fiind internat pentru tratament în Spitalul "Victor Babeş" din Capitală.


"Dragilor şi dragelor să nu faceţi ca mine, de la 13 ani am cochetat cu alcoolul. Primul pas, trebuie să recunoşti că eşti alcoolic. Recunosc că alcoolul m-a adus unde m-a adus." spunea în urmă cu puţin timp Paţurcă.

Este sfatul unui om pe care alcoolul la stins din viaţă, în chinuri cumplite. La sfârşitul anului trecut a ajuns la spital în stare gravă, fiind la un pas de moarte. TBC şi ciroză. Două boli care nu l-au doborât însă atunci.

Cum o nenorocire nu vine niciodată singură, la începutul lui 2010, Cristian Paţurcă a rămas fără casă.



infiorator ...:| asa ca nu FUMATI si nu bEti


asa numita fraza " Fumatul dauneaza sanatati " 
SI bine spus in Imnul golanilor 
Mai bine haimana,
Decit tradator,
Mai bine huligan,
Decit dictator,
Mai bine golan,
Decit activist,
Mai bine mort,
Decit comunist.


Dumnezeu sa il odihneasca in pace
totusi cand ma uit la poze ma un setiment de  tristete chiar daca pana ieri nu sitam cine e :((

0 ciocoleti:

Trimiteți un comentariu